Indiska

                                                           image99

Äntligen hemma! Har haft idrottsdag idag åkte långfärds skridskor inte alls lika farligt som jag trodde det var rätt okej. Gick åt lunch i kungshallen med Marie och Alexandra det var mysigt. Sen gick vi tillbaka åkte lite till och sen fick man gå hem. Då åkte vi till Indiska och letade efter en tunika jag har sett. Men den fans såklart inte i första butiken så jag sprang runt i fyra butiker med Maries och Alexandras gnäll bakom mig. Det fanns inte en ända kvar i XS eller S det fanns bara M, L och XL och dom är alldeles förstora så det blev ingen. Efter det åkte vi hem vi var alldeles trötta i benen efter allt sökande av min Indiska tunika.


I morgon är det fredag. SKÖNT. Ska va med Mikaela och Annika imorgon mys, mys.


Nu tänkte jag gå och ta en dusch kanske.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0