Jag måste göra....

Då var det skola idag igen. Ja, det är ju kul och komma tillbaka men det är jobbigt.


Skulle ha åkt och tränat men vet inte känner mig inte på topp trött illamående. Jag måste ta tag med det här med min magkatarr. Gå till en läkare kanske men vågar inte. Har sjukhusskräck. Någon som vill följa med?


Ja, vet inte vad jag ska säga har inte hänt så mycket eller jo eller nja. Inte precis.....


Louise måste göra saker:

1. Börja äta mat i skolan

2. Ta tag i min magkatarr

3. Glömma mina bekymmer för imorgon kommer ändå nya!



Haha ja, nej men ska kolla på andra avenyn om ett tag. Och sen ska jag sova tror jag.

                  Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: ewsi

Det skulle va skoj om du kunde kommentera till mig vad just DU tycker är skoj att läsa om i andras bloggar.. Lust att skriva men ingen aning om vad! ;)

2008-02-04 @ 19:56:17
URL: http://evelinasteger.blogg.se
Postat av: Jenny Sandegård

Vi båda ska börja käka i skolan !!
och glömma mina bekymmer, för det du säger är sant.. det kmr nya imorrn

Älskar dej gumman :)

2008-02-05 @ 17:19:06
URL: http://j3nsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0