Lugn dag

Ida har jag inte gjort så mycket. Vaknade kollade på film tog en dusch. Åt lunch kollade lite på tv. Sen ringde mormor och frågade om hon och tomten fick komma och fika det gick bra, så det var bara att börja städa lite i huset.


Efter en halvtimme kom dom. De hade köpt med sig bullar, kakor och godis. Och min älsklings dricka LOKA.

Dom åkte hem för ett tag sen så ja gör inte så mycket nu. Väntar på att dom övriga i familjen ska komma hem.


image132


Ikväll då blir det träning kanske men det tror jag inte. Ska väl kolla på Andra Avenyn som vanligt. Ringa och prata med Alexandra kanske. Får se vad kvällen bjuder på helt enkelt!


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny Sandegård

Jag kollade på Andra avenyn.. måste säga att det inte var en dålig serie.. men att jag inte fattade sådär jätte mkt.. sorgligt slut tycker jag iaf !

2008-02-26 @ 20:30:58
URL: http://j3nsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0