Räknar ut...

Har precis varit och tränat jympa. Jag är så duktig!

Ja, idag har det inte hänt så mycket haft engelska och datakunskap inte så kul... Det är lugn i skolan det känns som att alla är ute på APU.


Har inte så mycket att säga.... Har solat idag kan inte säga att jag blev brun precis... Men om man solar två gånger i veckan borde man bli lite brun men det är dyrt 9 min kostar 30 kr. Solar man två gånger i veckan blir det 60 kr och solar man två gånger varje vecka i en månad så blir det hmm.. 240 kr i månaden (ska jag vara ärlig så var jag tvungen att fråga Mikaela vad det blev.) men i allfall det blir rätt mycket pengar till slut.


Nej, nu ska jag gå och sova om ett tag (kommer inte att bli så) Men skriver mera imorgon.

    Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0