Rent hus, Korv och Lost

Rent hus, korv och Lost.


Rent hus var ett nytt program som gick på tv 4 idag klockan 8. Fy fan vad äckligt den personen hade i huset. Det var saker precis över allt. Han hade smala gångar som man kunde gå i bland massa prylar som han hade sparat på under 25 års tid. I kylskåpet fanns det mat som hade gått ut 2001 1995 EUW! Det var äckliga små kryp över allt. Men det lev rent sen kan jag säga.


Korv. Igår åt jag korv och bröd till middag idag till lunch blev det korv med bröd och idag till middag blev det korv med bröd igen fast jag åt korv och potatismos. Verkar som att vi ska leva på korv just nu. Haha


Lost är verkligen helt skumt jag fattar inget. Det blir bara konstigare och konstigare för varje gång. Först tyckte jag att det var jätte bra och spännande men nu är det tråkigt tror jag hänger inte med så mycket.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0