sista prao dagen!

Då var det sista prao dagen idag. Det har verkligen varit super kul och fått praoat i två veckor dom jag var hos var image98verkligen super mysiga. Fick en jätte fin Orkidé och två buntar tulpaner. Men jag har fått jätte mycket blommor under veckorna också.

 
Har varit hos mormor i veckan men nu har jag flyttat hem igen. Var hos farfar idag också han fyllde 65 år så var där och grattat honom.


Då var det skola på måndag igen. Ska bli kul och få träffa alla igen men vet inte riktigt..... Skönt att vara borta från skolan också!!!


I morgon ska jag och mamma åka och handla och sen kanske jag ska träffa Malin och Alexandra. Och på kvällen kommer mina kusiner och grattar mig. Sen vet jag inte riktigt vad som händer mer......


Nu ska jag gå och kolla film.

                           Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny Sandegård

Längtar till måndag, då du kommer till mig tidigt på morgonen ;) myws juh ;D
du kmr väl som vanligt ? :)

2008-02-01 @ 22:45:42
URL: http://j3nsaan.blogg.se/
Postat av: Louise

Japp, jag kommer till dig! :D

2008-02-02 @ 10:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0