Sjuka regler!

Idag skulle jag, Max, Noah och min lillebror simma nere på gym och sim meddans mamma och pappa skulle träna. Men då fick så klart Max och Noah inte komma in för att dom inte har bad kort och i såna fall var mamma tvungen att sitta och kolla på när dom badar så det fick bli så eftersom jag bara var 17 så kan inte jag kolla till ett par 13 åringar det är så sjukt tycker jag. Vad har dom för regler? Det som är riktigt konstigt är att jag, min lillebror min kompis och hennes lillasyster som var 6 år då fick bada själva.


Ska snart dra till en kompis först skulle jag och mamma gå dit men hon ångra sig så nu väntar jag på att pappa ska komma så han kan skjutsa mig.


Ikväll får jag se vad som händer tror jag ska till en kompis kanske eller jag hoppas på det!

Nej, nu ska jag kolla om pappa kommer snart. Skriver mera i kväll kanske.

    Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0