Skola imorgon igen.

Då var helgen slut skola imorgon då.......


Idag har jag varit i Täby och köpt jeans med mamma det blev ett par Replay jeans.
Jag träffade faktiskt Kenneth i Täby också han skulle jobba som han alltid gör! Han jobbar för mycket, men det är ju bra han får pengar... Skulle ha vart med Malin och Alexandra idag kanske men tiden rann i väg. Jag prata med Malin på msn och sa nu åker jag men vi hörs det tog en timme så smsa hon och fråga vart jag var ? Efter två timmar fick jag ett till sms vart är du? I TÄBY! Skrev jag då. Haha men måste säga att det är jobbigt när man provar kläder och så får man vart är du sms.


Nu ska jag gå och dusch.

                   Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0