Sovande Marie

Det är fredag kväll och jag sitter i en soffa bredvid Therese som äter godis och Marie som nästan sover. 


Ja, igår skrev jag aldrig men vi fick göra jätte söta godis buketter på floristtekniken efter som det har varit alla hjärtans dag i vecka så köpte dom inte in några blommor för att det är dyrt.


Så idag fick vi göra tårtor av oasis och gamla blommor. Dom blev jätte fina! i vår klass är stämningen lite ja, vad ska man säga inte så bra just nu och lärarna verkar ha kommit på det så man var tvungen at svara på massa löjliga frågor idag. Men det kanske är bra.


Nu kan jag säga att Marie sover igen! HAHA


Alexandra ringde och sa att hon hade träffat Kenneth haha och jag sa va trevligt och sa på skämt om hon såg honom igen så ville jag prata med honom. Det tog ca 20 sek så ringer han haha blev lite paff. Men det var faktiskt kul att han ringde!


Har inte så mycket mer att till lägga.

Skriver troligen i morgon!    Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0