Täby efter skolan

Idag då har det varit skola som vanligt och sen blev det Täby med Marie, Caroline och Emelie. Skulle kolla om en skjorta hade kommit in på H&M med det hade den inte gjort. Vi gick till Mc Donalds då istället och åt Happy meal. Sen så träffade vi Kenneth så vi stod och prata med honom i en halvtimme sen skulle han gå och göra privata grejer. Haha ja, då gick vi och kollade lite i affärer tills mamma slutade.


Nu sitter jag här i mitt fina rum och dricker en smoothie. Gott, gott jag har gjort den själv!


Det var allt från mig!             Pussar och kramar/ Louise



Måste berätta en rolig sak bara! Det börjar bli vår och Marie ska köpa en mössa för hon ska åka upp till Fjällen i en vecka. Hon hittade en på indiska för 79 kr som var svart. Men efter som hon bara ska ha den i Fjällen en vecka så var hon tvungen att göra den lite finare så hon gick och köpte silvrigt sidenband på Åhléns som hon ska sätta på mössan. Haha kul tycker jag! Varje gång vi gick ut och in från indiska med Marie så pep det haha så jag Carro och Emelie vågade inte gå ut med henne sista gången men då pep det inte vart lite besviken då!


Kommentarer
Postat av: carro

ja..det var kul när marie pep..hihi..och min glass va godare än emelies..

2008-03-05 @ 12:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0