Te.

Hade hoppats på en mysig dag med sol. Istället blev det en mysig dag med regn?

Vaknade åt frukost som inte var fult så god. Tycker frukost har blivit rätt så äckligt nu för tiden.


Ringde Alexandra hon svara inte så tog mig en dusch och sen satt jag lite vid msn åt lunch och sen ringde jag till Alexandra igen. Vi bestämde hos för att vi skulle ta tåget som gick 23 min från mig. Jag satt mig och sjöng två sing stars låtar och sedan kokade jag lite te och skulle sitta och mysa innan jag skulle dra mig till tåget. Så jag satt mig vid datorn med te koppen en snabbis för att se om tåget verkligen gick 23 men det gjorde det inte den gick 10 min över så det vara bara på med jackan och springa ner till tåget.

Men vi kom till Täby. Gick runt och kollade lite i affärer sen skulle Alexandra ta tåget hem så jag gick med henne till station men hon missade det precis så vi satt där och pratade och efter det gick jag tillbaka för jag skulle åka med mamma.



Och nu sitter jag här med lite huvudverk och en kopp te. image137


Bästa låten just nu är: Laurel Music - No one wants forever. Den är även med i filmen Fjorton suger.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en mysig dag jue :)

2008-02-27 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0