Trött

En vecka kvar till lov nu, härligt! I dag har jag varit inne i stan med Anna. Kollat runt lite i affärer och ätit på kungshallen.


Imorgon ska jag till Täby och fika med Therese mysigt... Och så ska jag köpa en skjorta. Letade efter den i stan idag med den fanns inte.


Känner mig helt slut, har ont i huvet. Har börjat känna mig helt yr i huvet på dagarna ibland som om jag är i en helt annan värld. Känner mig helt bota och om man är med en kompis kan jag känna mig otrevlig efteråt för att jag är så frånvarande.


Nästa söndag ska jag kolla på Sound of Music. Ska bli jätte kul! Jag älskar verkligen musikaler. Hoppas den är bra.


                          image109


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny Sandegård

Vem ska du se den med dåe ? :)

2008-02-17 @ 18:17:34
URL: http://j3nsaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Med mormor, marcus, mamma och min kusin :)

2008-02-17 @ 18:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0