Vänner växer inte på träd.

I går var det en skön dag hade floristteknik hela dagen. Åkte sedan till Täby möte upp pappa och Marcus och sen träffa jag Kenneth så stod jag och pratade med honom ett tag.


Efter det åkte jag till Annika och Mikaela. Dom skulle gratta mig så dom bjöd på restaurang vi åt på Kinna nere i Vallentuna där Annika fick bli den positiva flickan enligt servitrisen. Sen gick vi och hyrde film. När vi kom hem till Annika igen fick jag sätta mig nere i soffan meddans Annika och Mikaela höll på fixa med något där uppe och så kom dom ner med en tårta med sprakande ljus. Annika bar en bricka med glas och ena glaset ramlade och krasch sa det. Det låg glas på hela golvet. Annika sa titta på tårtan titta på tårtan och fotade. Hon skrek på sin mamma efter att ljusen hade slocknat och när Annikas mamma kommer ner går brandalarmet igång Annikas mamma sprang ut med det och fick tyst på det. Hon började sedan dammsuga golvet och Annika satt på en fåtölj bredvid och ramlade ner på dammsugaren. Efter allt det kunde vi äntligen kolla på filmen. Sen satt vi på tv n och till slut somnade jag. Sen kom mamma och hämtade mig och Mikaela. Vi lämnade av Mikaela hos hennes pappa och sen åkte vi hem. Det var verkligen en super mysig kväll med underbara kompisar. Vänner växer inte på träd, så hål fast i dom du har. Och det kommer jag göra med Annika och Mikaela.

                                                                 image103


Skriver mer ikväll kanske. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0