Vem är jag?

Tänkte berätta lite om mig själv.


Jag heter Louise är 17 år gammal. Jag bor med min mamma, pappa och min lillebror Marcus. Vi har även en fågel som är en undulat hon heter Molly. Inte fullt så kul kanske men hon är söt. Jag har magkatarr har haft det sen åttan. Nu går jag i första ring och läser på florist linjen. Det är jätte kul och jag vill jobba i hen blomsterbutik sen när jag har gått ut.


På fritiden är jag med kompisar och tränar. Jag tränar på gym men mest går jag på gruppträningar så som jympa och spinning men jag simmar även mycket också. Något som jag älskar som jag gör nästan jämt det är att sjunga. Förut gick jag och sjöng i kör men jag vet inte om jag ska börja igen får se vad som händer.


Jag gillar att resa har inte gjort det så mycket. Men mitt favorit land är helt klart Thailand. Alla som känner mig vet att jag är helt besatt och jag drömmer om att få åka tillbaka dit varje dag. Jag kollar i resekataloger ollar på resor på Vings hemsida. Och förhoppnings viss ska vi åka dit nästa år i februari.


Mitt favorit tv program är Andra Avenyn som går på svt 1 varje söndag, måndag och tisdag klockan 20:00. Det är verkligen jätte bra. Alltid lika spännande!


Det var lite om mig.

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0