Vill åka till solen!

image105image106image107


Söndag kväll. I morgon är det skola igen. Inte så kul, men det är lov om två veckor!

Sitter och kollar på Thailands resor. (Inte så konstigt efter som att jag är galen i Thailand) Gud, vad jag vill åka dit, vill komma bort från kalla Sverige träffa på solen och bli härligt brun. Emelie som jag träffade nere i Thailand för ett år sen hon ska åka till Krabi den 15 februari om 5 dagar. Avundsjuk eller vad? Jag vill också!!


Men jag håller på att spara pengar och jag har fått ihop 2850 kr sen i somras. Det är riktigt bra tycker jag!


Men om jag ska va ärlig så måste jag sno 1000 kr ska färga håret tror jag eller jag behöver det! Så det kommer nog gå på 700-800. Synd det....


Nej, nu ska jag börja sminka av mig och så... Skriver mer imorgon. (Tror jag)

God natt! Pussar och kramar / Louise


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vi har sportlov nu v.7.

2008-02-10 @ 22:13:03
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0