10 Januari

Det är torsdag i dag och min lillebror fyller 13 år idag grattis. Vi har kalas hemma just nu. Ja, vad ska jag säga känner mig inte alls glad vet inte varför eller jo det vet jag därför att ja är arg på skolan men mest på en annan sak men det tänker jag inte skriva efter som att det handlar om en person och den får inte läsa det.


Längtar tillbaka till Thailand känner att jag behöver komma bort från allt och alla ett tag! Men det blir nog bra.


Nej nu ska jag gå och prata med dom som är här. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny Sandegård

haha, jäävlaar.. han e ju fan tonåring ju :O
Grattis på han ! ;D

2008-01-11 @ 18:36:10
URL: http://j3nsaan.blogg.se/
Postat av: Louise

hahaha... ja, han börjar ble en stor kille! ;)

2008-01-11 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0