Arg?

Skola idag igen! Och dagen började inte fullt så bra. Vi hade ingen lärare så dom släppte in hos i floristrummet där lämpan inte fungerade så vi fick sitta i mörkret så skulle vi börja arbeta så vi satt på våra datorer så funkade inte internätt och våra uppgifter låg ute på fronter. Jag och Elin gick upp och skulle prata med Kati men det fick vi inte göra så vi fick gå till it killen som skulle sätta ingång det men det funkade inte. Så nu är jag tillbaka på samma ruta som jag var innan vi fick jul lov sur på lärare och för att dom är så jävla dåliga på att ge ut information! Och om man säger till och vill prata med någon så lyssnar dom inte eller så säger dom att man gnäller. Vaddå gnäller? Varför kan man inte få säga vad man tycket och tänker okej vi kanske låter gnälliga men hallå! Vi är ungdomar!  Aja skit samma men jag blir så jävla trött ibland!


Men nu ska jag vara lite social mot dom andra!  Pussar och kramar/ Louise  


Kommentarer
Postat av: Elin

Godmorgon! Allt väl idag?

2008-01-08 @ 10:44:17
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0