Besök av Sara

Då var det äntligen helg igen då. Idag har jag vart på min APU som jag vart på hela veckan försäg. Men idag kom min florist lärare Sara och hälsade på. Konstigt nog blev jag riktigt glad! Haha, fick lite energi igen kände jag. Och dessutom ett leende på läpparna. Var riktigt trött och ville gå hem innan.


Snart ska jag åka till Mikaela hon har några kompisar där så vi ska bada eller nu vad vi skulle göra?


Vet inte vad jag ska säga mer? Veckan har varit skön. Har börjat äta igen fått bort det mesta av mitt illamående. Men måste säga att jag är sjukt trött.


Nästa vecka är det prao igen och jag hoppas på något roligt besök.


Ja, det var allt från mig just nu.

                               Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0