En trevlig helg!

Idag är det söndag och helgen har bara runnit iväg... Igår var jag och kollade på Saw 4 med Jenny och Marie det image93var jätte trevligt eller det är ju en skräck film men det var trevligt än då...... När vi gick upp ur tunnelbanan när vi skulle till bion så snubblade jag på något konstigt sätt och skrek WOW!!! Och framför stod det tre killar pinsamt eller var då? Men det bjuder jag på.. Filmen var faktiskt bra men jag fattade typ inget eller lite. Den är inte så läskig precis med väldigt äklig så under än av scenerna flög jag under jackan.... Jenny och Marie började att skratta, undra vad killen som satt bredvid mig tänkte?! Men han såg lite smått nervös ut han med.




Idag har jag varit med Mikaela och Annika okej John var också med ett tag. Det var riktigt trevligt och mysigt att få sitta och prata om allt och inget och dricka te. Nästa vecka börjar jag min praktik som kommer att pågå under två veckors tid. Skönt att få komma bort från skolan ett tag!!

image94

Ja, ni jag har inte så mycket mer att säga än att det har varit en trevlig helg! Skriver mer sen om det händer något kul.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny Sandegård

Haha, glömmer aldrig när du skrek WOW! ;)
glömmer inte helle rnär jag vände mig om å såg dej under jackan.. gullungen min ;)

2008-01-13 @ 19:16:18
URL: http://j3nsaan.blogg.se/
Postat av: Louise

hahaha... ;) det var ju läskigt (a)

2008-01-13 @ 21:04:34
Postat av: Alexandra

Åh vad mysigt med tea paaaartiiieee

2008-01-14 @ 13:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0