Hej på er alla!

Jag måste verkligen säga att jag har blivit jätte dålig på att skriva. Men i alla fall nu har jag APU det är riktigt skönt! Jag behövde verkligen komma bort från skolan för att kunna börja äta och må bättre igen. Men är sjukt trött, stackars alla som jobbar det tar verkligen på krafterna. Vet inte riktigt vad jag ska skriva det har inte hänt så mycket. Förutom att jag äter igen. Magkatarren kommer man inte undan så det är som det brukar vara med den. Nej, men om jag ska va ärlig så har jag faktiskt inte mått illa från måndagen till onsdagen . Skönt!


I helgen vet jag inte riktigt vad som händer... Hoppas det blir något kul eller jag har lite planer men får se hur det blir med dom.


Men ska gå och kolla på någon bra film nu. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0