Skönt med Lördag!

Idag är det lördag och jag ska va med Jenny och Marie. Vi ska äta ben and Jerry´s glass....

Jag har tänk på varför jag reagerade som jag gjorde i torsdags när jag låg på golvet och hyperväntelira och jag har kommit fram till dom rätta svaren.


1. Jag var rädd för vad som skulle hända

2. Jag kände att det var mitt fel om något hände

3. Jag tycker oerhört mycket om han som kompis


Ja, där har vi dom tre svaren.


Nej, nu ska jag gå och ringa Marie och Jenny. Skriver mer ikväll kanske.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny Sandegård

det var en mysig dag idag :D
GRATTISSS, bara 29 min kvar ;)

2008-01-19 @ 23:32:13
URL: http://j3nsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0