Skönt!

Skönt! Idag fick jag sluta halv tre i vanliga fall brukar jag sluta vid sex så jag blev väldigt glad när dom sa att jag fick gå! Nu är det inte många dagar kvar på APUN tråkigt. Dom jag är hos är riktigt mysiga snälla och trevliga kommer sakna dom. Men det ska bli kul och komma tillbaka till skolan också. 

                                                                                                image97


Idag då skulle Jenny hälsa på mig men hon orka inte men jag måste säga att jag fick ett väldigt konstigt sms så här stod det: Aha, men.... Då kanske jag inte kan stanna tills du slutar. Jag känner att jag inte har någon ork för att åka till dig nu... Överlever du? Puss


Det låter ju som att hon ska komma men inte stanna tills jag slutar  när hon har skrivit så men hon menar att hon inte ska komma aja.


Idag eller imorgon ska jag flytta hem till mormor behöver komma bort lie vill utomlands men mormor funkar det med. Bara jag kommer bort från Vallentuna ett tag.


NU ska jag gå och mysa lite framför tv n tänkte jag.

                                         Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: va?

vad är APU ? Kwik-e-mart försäljaren från simpson ?

2008-01-30 @ 16:42:11
Postat av: Anonym

Apu är prao

2008-01-30 @ 20:21:55
Postat av: Anonym

aha vart praoar du : )

2008-01-31 @ 21:07:48
Postat av: Louise

Jag praoade i Stockholm

2008-02-01 @ 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0