En dag på solliden.

Hej!


Berättar lite om går dagen dåra.


Det var jag, Anna och Sara som åkte in. Marie svek oss!

Vi tog ett senare tåg in än planerat så vi tog det som gick vid 7istället för 6. Trötta var vi men vi kämpade på bra. Vi fick gå till skansen eftersom att buss personalen håller på och strejkar. När vi kom dit var det inte alls lika mycket köande som jag trodde, men det var skönt det.


Vi blev insläppta klockan 9 vi fick rätt bra platser och sen började den eviga väntan. Att sitta på en bänk ända tills programmet började. I början var det kallt som bara den, vi satt med filtar men det hjälpte inte. Men sen blev det varmt som bara den



Vi åt och drack mycket för att inte få ont i huvet. Men jag tror jag drack för lite ändå! När jag och Anna skulle gå på toa vid sju tiden när VIP gästerna kom var jag helt borta i huvet. När vi skulle gå tillbaka upp till solliden visste jag inte ens vart jag var någonstans, läskigt. Haha, men jag fick syn på Kishti Tomita mitt i allt när jag var vimsig.


Men efter 9 timmars väntade på en bänk så började programmet. Jag hade rejält kul men Anna var trött som bara den och Sara hängde på mig i mitt tempo rätt bra. När programmet var slut var vi alla trötta jag var hes första gången jag blir det efter jag har varit och kollar på något och skrikit haha. Sen var det bara att gå till tåget åka hem och lägga sig.


Det var min roliga dag igår.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Marie

hej louise svikaren här :S hade gärna varit med på allsången :/ hoppas att det blir någon annan gång i sommar. kram på dig <3

2008-07-17 @ 16:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0