Gummi snopp

Hej hopp gummi snopp!


Idag är det torsdag vilket betyder att det här var min näst sista arbetsdag. Och det leder till att nu börjar mitt riktiga sommar lov. Härligt, helt underbart skönt!


Kom nyss hem har varit på kalas min gammelmormor fyller 89 idag. Skulle har åkt upp till Norrtälje och kollat på löppar tävlingen som är idag. Men nu blev det så sent. Men hade velat åka upp och kollat på min super coola morfar som sprang idag!



Imorgon ska jag sova hemma hos Annika så kommer nog inte skriva något om jag inte gör det hemma hos henne. Men annars får ni ha en jätte bra fredag. Jo, föresten var det någon som kollade på Scream förra fredagen som gick på 4? Imorgon kommer i alla fall Scream 2 klockan 22:25 på 4. Vill så gärna kolla på den, men Annika gillar inte skrek filmer så det blir nog inte av men ska försöka tvinga henne. Haha.

Men nu ska jag fixa lite med annat. Ha det så bra!


 

P U S S A R    O C H     K R A M A R / Louise

Kommentarer
Postat av: Jenny

Scream filmerna är inge läskiga ;)

Jag tycker vi ska ta å ses i veckan, va tycker du om de ? :) <33

2008-07-03 @ 21:24:01
Postat av: Louise

Jo, den var visst läskig! Jag kollade på dne själv och gömde mig under täcket! Haha.



Ja, det kan vi göra :)



<3

2008-07-03 @ 21:30:45
URL: http://finalouise.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha, aah kanske om man kollar på den själv, men det är ju en helt annan sak lilla du ;)



Perfekt ! :D Vi får höras lite om de lite mer frammåt å se vad vi kan göra och så :)

<33

2008-07-03 @ 21:34:30
Postat av: Louise

Haha precis! ;)



Ja, det får vi göra. <3

2008-07-03 @ 21:39:56
URL: http://finalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0