Louise svarar:

Kan du sjunga när andra lyssnar? Ja, det kan jag.
Har du stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang? Nej.
Har du lätt för att öppna dig för nya människor? Det beror på.
Ser du på nyheterna? Nej, men ibland så...
Dödar du insekter? Kan hända.
Svär du ofta? Ja, borde sluta med det!
Sjunger du i duschen? Alltid!
Är du en morgonperson? Ibland.

Betalade du för din rington? Nej.
Är du petig med grammatik? Nej, det tror jag inte.
Är du en sportfanatiker? Kan jag inte påstå
Tvinnar du ditt hår mellan fingrarna? Ja.
Är du bra på att baka? ja, rätt bra.
Favoritfärg? Röd.
Skulle du kunna ha pyjamas på dig till jobbet? Nej.
Vet du hur man skjuter? Skjuter, vad är det för fråga?
Är du kär i kärleken? Jag gillar kärleken.
Skrattar du åt dina egna skämt? Alltid, och det är oftast bara jag som skrattar.
Äter du snabbmat varje vecka? Nej.
Är du bra på matematik? Inte direkt.
Tror du på spöken? Ja, det spökat på pappas jobb!
Kan du inte sova om det finns en spindel i rummet? Nej! Jag hatar spindlar
Är du väldigt kittlig? Beror på.
Älskar du mörk choklad? Jag gillar det
Spelar du dataspel och/eller Playstation-spel? Ibland sjunger jag sing star.
Är du bra på att minnas ansikten? Ja.
Är du bra på att minnas namn? Rätt så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0