Övernatta / åka tidigt?

Allsång idag igen.
Hade velat var där! Men jag har jobbat. Mina kompisar Anna och Henrik skulle ditt med sina kusiner. Dom frågade om jag ville hänga med men eftersom jag jobbar skulle jag inte komma in förs sent + att jag är trött.
Men vi är ett gäng som funderar på att dra in nästa tisdag, hoppas det blir så! Frågan är bara ska man övernatta eller åka ditt tidigt?



 

Bild från förra sommaren vi hade varit på sista Allsång på skansen programmet. Kärlek!



Men på lördag lär det bli skoj i alla fall!

Ska dra mig in i duschen snart och kolla vidare på morden i midsommar.


Ha det bra så länge! Släng kyssar/ Louise


Ps. Anna jag hörde er skrika ifrån mig också haha Ds.


Kommentarer
Postat av: Anna

ååå, du skulle följt med! :-D

Men vi ses på nya äventyr hela tiden;-D Bra för jag har ont i halsen :-P Puss på dig <333

2008-07-03 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0