Solen skiner idag.

Hej!


Sitter ute i solen och chillar lite.
Ska snart bege mig till jobbet och jobba. Skönt det är den sista dagen jag ska jobba sen är jag ledig helt och hållet. Känner mig lite smått nervös när det är en jätte stor broms som flyger runt mig hela tiden.


Men nu måste jag dra! Pussar och kramar/ Louise


Vänta ska bara berätta att det plaskade jätte mycket i en stor vatten grej som vi har utanför huset. Ett vatten håll eller vad det heter. Trodde det var en orm eller något coolt djur som var där så tog med mig digital kameran och ´Marcus och Henrik för att kolla vad det var, men det vara bara grannarnas hund, en besvikelse.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-07-10 @ 15:03:53
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0