Sommar 2008

Hej!


Tänkte berätta lite om vad jag gjorde förra veckan.


Jag åkte ut till mitt land där mina små kusiner har varit också, kul att träffa dom lite eftersom vi inte ses så ofta. Där ute har jag varit med Jossan och Olivia varje dag. Vi har haft skit kul vi har gjort ceerlechading ramsor och lyft i vattnet. Jossans syrra Elin går på cheerleadingjag och Jossan ville också vara det så man får passa på och leka ibland. Men vi var riktigt duktiga och vi har nog underhållit alla nere vid sjön när vi har tränat lyft. Och folket har säkert hört våra ramsor som vi har skrikit på natten när vi har varit vid sjön, haha.


Det har verkligen varit en toppen vecka på landet. En riktig sommar har det varit. På dagarna har vi legat nere vi sjön och stekt, badad, spelat spel och på kvällarna har vi suttit nere vid sjön och myst.

En kväll sov vi hos Olivia hennes bror Oskar kom hem med sin tjej tror jag att det är som heter Elvira.


Olivia: Hej Oskar! Snusar du?

Oskar: Ehh.. Nej, det gör jag inte.

Oliva: Jo, men du gjorde det i går i alla fall med Elvira för hon snusar.

Oskar: Elvira snusar inte.

Oliva: Jo, det gör hon visst!

Elvira: Nej, jag snusat inte.

Oliva: Jo, det gör du!


Oliva: Men hon har i alla fall lika mycket hår under armarna som du Oskar!

Jossan: Ehh, Olivia hon står bakom dig.

Oliva: Ja, men hon har ju det.

Oskar: Det har hon ju inte.

Elvira: Jag rakar mig under armarna.

Olivia: Oj, är du här!?


Jag och Jossan: Hahaha


Olivia: Oj, förlåt jag menade Isabella. Jag trodde inte du var här! Förlåt, jag menade faktiskt Isabella.

Jag och Jossan: Haha, du har ju till och med pratat med henne!

Det var riktigt kul!


Men nu ska jag sluta skriva om vad jag har gjort så ni inte tröttnar på att läsa.

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0