Ut till landet

Hej.


Idag eller ikväll lär det bli ska jag ut till landet ska bli kul. Jossan är där så vi kommer röja som fan!

Sitter och kollar på någon film på 5 den är inte så där jätte bra men har lång tråkigt.


Nu har halva sommarlovet gått. Och den halvan som är kvar nu kommer gå ännu snabbare då mamma och pappa får semester när vi ska åka till Mallorca, ut till landet och ut till min kompis Ericas land. Dagarna kommer flyga iväg. När jag kommer tillbaks till skolan kommer den vara nybyggd, vi kommer få en ny mentor och svenskalärare. Det är många förändringar som har sket under sommarlovet. Men nog pratat om skolan man ska njuta på sommarlovet.


Men nu ska jag dra från datorn. Ha det bra alla! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0