Allsång på skansen

Förlåt för att jag inte har skrivit!


Lite kort vad jag gjorde i midsommars - Va på landet med nära och kära riktigt mysigt. Åt med min familj och släkten, dansade runt midsommarstången med alla som bor på landet och så var jag en massa med Jossan. På lördagen sov jag hos henne istället för att ligga och trängas med min kusin i 90 sängen som har en 80 madrass haha. Vi kollade på film eller jag kollade på film. Jossan somnade på en gång tråkig som hon är, haha.


Igår jobbade jag och idag har jag jobbat. Det är väldigt lugnt där jag jobbar så har inte haft så jätte mycket att göra med det är kul.


Är skit förbannadMARIE! Min klass kompis Terror fyller år så då ska några från klassen dit + Marie och Emelie om dom kunde och eftersom Terror inte har deras numer så ville hon att jag skulle fråga om dom kunde komma men Marie visste inte då så hon skulle höra av sig. Men det har hon inte gjort och hennes jävla mobil är inte på och dom är inte hemma. Så nu är jag riktigt arg
.

Jo, mina lösnaglar som jag har gjort sitter fortfarande fast. Det är jag glad för trodde dom skulle gå sönder nu när jag jobbar, men dom håller och jag älskar dom.


Sitter och kollar på Allsång på Skansen föra året tog vi det första tåget som gick in till stan vid 6 på morgonen eller om det var tidigare och satt och köade för det första programmet. Fast att vi va så tidiga så fick vi inte så där jätte bra platser men det var värt att vi åkte så tidigt för det är verkligen mysigt. Om jag inte hade jobbar idag så skulle jag och mina kompisar suttit där nu.


Men nu måste jag verkligen gå.. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny

tror till och med att vi tog ett tåg som gick runt halv 6 ;) Men, det var mysigt som du redan sagt :)

2008-06-26 @ 21:14:38
Postat av: Louise

Svar: Kanske det var. Tidigt som fan var det i alla fall! ;) haha

2008-06-26 @ 21:48:55
URL: http://finalouise.blogg.
Postat av: Jenny

Haha, aah skojja inte ! :P

2008-06-27 @ 13:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0