arg på gympa läraren!

Hmm.. sitter hemma och pluggar måste säga att just nu är jag SKIT ARG på min idrotts lärare. Tycker att hon har gjort allt skit dåligt. Gett oss massa uppgifter och nu är hon sjuk och åhhh.... Skulle kunna slå sönder något. Och så har hon skrivit på fronter ni bör lämna in det här för att få minst G. Jaha, men då kunde du ha sagt det för början att vi inte behövde gå på någon idrotts lektion för att det är bara dom äckliga uppgifterna som vi gjort dom tre senaste veckorna som spelar roll. Fy fan vad arg jag är!! Nu måste jag återgå till mitt jävla äckliga pluggande!


Kommentarer
Postat av: sofia

ja fy fan va illa det är, jag lider med mig gumman.

2008-06-03 @ 21:21:34
Postat av: Kattis

Hejsan o ojsan!

Hoppas att lite ilska har lagt sig.

Jag förstår att du är arg.

Tove sliter väl sitt hår just nu?

Ville bara önska dig en bra helg, jag är borta på torsdag.

Så ha det så bra så ska nog allt lösa sig.

Kram

2008-06-03 @ 21:59:03
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas du får en underbar dag och ännu härligare helg.

Må gott!

Kram

Tack förresten.

2008-06-04 @ 06:46:37
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0