Den första nageln är av.

Hej!


Igår jobbade jag och sen var jag, mamma och Marcus på middag, kom hem sent orkade inte att skriva då.


Idag har det varit strålande sol, härligt! Men har jobbat i dag dessvärre så ingen solning för min del.




Min ena nagel gick av igår, *snyft*. Vet inte om jag ska göra om min nagelförlängning eller inte. Jag vill ha det men eftersom ena nageln gick av nu får man säkert betala 700 kr igen och har inte riktigt pengar för det kanske. Vad ledsen jag blir!


Nu ska jag... vet inte vad jag ska göra men ska bort från datorn i alla fall. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker vi måste ses i sommar !! :)

2008-06-26 @ 21:15:31
Postat av: Jenny

Tråkigt att din nagel gick av förresten :(

700 kr är ganska dyrt, kanske ska spara lite innan du kör på igen, då kanske fler naglar är av :P

kan du inte köra på vanliga lösnaglar istället, är ju bra mkt billigare ;)

2008-06-26 @ 21:17:36
Postat av: Louise

2008-06-26 @ 21:45:13
URL: http://finalouise.blogg.se/
Postat av: Louise

Svar: Ja, det är tråkigt med min nagel. och jag vill köpa igen tror jag ska göra det. Mne lösnaglar håller inte så länge + att min förlängning som jag har nu är så djukt snygg! Ja vi får ta och ses i sommar bara att höra av . :)

2008-06-26 @ 21:47:48
URL: http://finalouise.blogg.
Postat av: Jenny

Mjoe, det är ju sant.. aah, det är ju de ;)

Perfekt :D

2008-06-27 @ 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0