Föräldrar som ställer upp

Föräldrar som ställer upp och kör sina barn och ungdomar.


Det är de inte många som gör. Jag blir verkligen jätte trött på såna föräldrar som aldrig orkar skjutsa eller hämta sina barn idag.
 
Mina föräldrar får nästan alltid vara dom som får ställa upp och leka Taxi fast att det blir en jävla omväg varje gång.


Dom värsta föräldrarna är dom som förlitar sig på kompisarnas föräldrar. Som tänker ehh Louises och Marcus föräldrar kan säkert hämta eller skjutsa, det gör dom ju alltid i alla fall så jag behöver inte oroa mig för hur mitt barn kommer hem.


Okej att man kan skjutsa och hämta. Men det heter ge och ta eller hur!?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är en annan sak om det typ är påvägen lixom.. Det är ändå okey lixom.. Men att man ska behöva köra en omväg och att de andra föräldrarna tar det för givet är ju idiotiskt..

Ja, det heter ge och ta !!!!!!!!!

2008-06-28 @ 22:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0