Första året gjort.

Hola!


Igår var vi på middag hos ett par kompisar och dom har världens sötaste katt ungar!


Idag ska jag va med Anna. Och i kväll ska min lillebror spela fotboll får se om jag ska med. Anna ska till stallet och om hon inte ska rida så kanske jag hänger med henne.



Gud vad skönt det är med sommarlov! Och tänk nu har jag gått första året på gymnasiet.

När jag sa till folk ibland vad jag skulle söka till kändes det så här:

Jag minns hur dom sa till mig
Det där går aldrig bra
 Det fattar vem som helst
 Hon vet inte vad hon gör,
hon är alldeles för vild
Aldrig hemma någonstans.


 


Det är en sångtext. Men så kändes det.


Men nu ska jag gå och sätta på mig lite kläder. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0