Hej, hej sommar!

Hej, hej sommar! Hej, hej sommar! Vi ska bada sola bada sola bada tills tårna domnar! Hej, hej sommar!


Mitt pluggande går inte så bra, besviken på mig själv. Men jag orkar inte och har ingen lust alls! Har legat ute och solat hittade orm skin också, euw. Ormar är verkligen äckliga.


Nu är det exakt 12 dagar kvar till sommarlov skönt!
Den här veckan lär bli rätt så slapp. Imorgon börjar jag halv ett, på tisdag börjar jag halv ett, på onsdag är jag ledig då 3:eorna tar studenten, på torsdag är det hel dag + att vi ska lämna in datorerna och på fredag är det Sveriges nationaldag. Och veckan efter det kan det inte bli så mycket plugg eftersom vi då har lämnat in datorerna, skönt det!


Nu ska jag ta min något litet att äta tror jag. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0