Pinsam mormor.

Hej!


Har inte skrivit på ett tag har haft fullt upp! Och så har internet strulat, men nu är jag här igen.


I torsdags i alla fall så hade jag några kompisar här. Vi åt och drack gott, satt och pratade, spelade spel och skratta en massa. Så det var trevligt.


Igår var jag på min lillebrors skolavslutning det var lång tråkigt. Nej men det var fint men det höll på så länge. Men efter det så var vi och år i Vaxholm med några kompisar. Ena min kompis tyckte att min mormor var riktigt pinsam för att hon tåg en meny och läste vad man kunde äta medans vi väntade på att få ett bord. Jag vet att min mormor kan vara lite pinsam ibland men när min kompis sa det blev jag lite smått arg ibland tycker jag att man kan hålla sin mun! Jag skulle aldrig i hela mitt liv säga till hennes mormor: gud vad pinsam du är så kan du inte göra åh så pinsamt gud jag skäms.

Nej, ibland får man faktiskt hålla mun! Men alla kan ju inte göra det.



Igår kväll var jag hos en kompis i alla fall vi sjöng sing star och kollade på film, mysigt.


Måste bara säga att jag verkligen ÄLSKAR mina naglar. Det är de bästa jag gjort på länge!


Nu måste jag dra. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad ska Lusen hitta på idag då?

Puss

2008-06-14 @ 12:54:04
Postat av: Liuza

Jäättefina naglar :)

2008-06-14 @ 18:51:05
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0