Pluggar dag

God morgon!


Har precis fått i mig frukost. Idag vet jag inte riktigt vad som händer men har jätte mycket att plugga så det här lät väl bli Louises stora pluggar dag. Någon som vill vara med!?


Igår då var jag på tjejmiddag hos Therese det var trevligt. God mat och efterätt. Sedan gick vi ut på en promenad jag och Marie hittade en lekpark gansak snabbt med linbana så där fastnade vi ett bra tag. När vi kom hem kollade vi på film och Jenny somna. När den var klar så gick alla hem förutom jag Marie. Jenny gick inte heller hem för hon skulle sova där. Men mamma och pappa hade precis åkt och Therese och Jenny var trötta så jag sa att vi skulle möta dom för att dom var här men i själva verket skulle dom inte komma förs en halvtimme så vi gick ner till stora väggen och sen satt vi säkert där i en 10 min. Haha... Men det var skönt.  


Men nu måste jag dra ha en bra söndag! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0