Pyjamas party!

Hej på er Louise här!


Igår sov jag hos Anna så min dag har jag spenderat hemma hos henne. Dagen började med frukost ute, fortsatte med att ligga i sängen och kolla på film, sedan blev det att ligga i sängen för att spela tv spel vid tre blev vi hungriga laggade mat och åt. Efter det blev det att lägga sig i sängen igen och spela tv spel. Haha, så jag har haft pyjamas på mig hela dagen inte borstat håret eller borstat tänderna eller någonting. Åkte till och med hem ifrån Anna med pyjamas. Man kan säga att vi har haft pyjamas party med andra ord!


Anna skulle komma hit och sova över här idag men vi bestämde att hon skulle sova hemma och att vi skulle träffas i morgon på dan så det inte blir att ligga i sängen hela dagen imorgon också.



Det är riktigt skönt med sommarlov i början tyckte jag att det var tråkigt bara för att Håkan slutade. Men nu har man börjat slappna av sen skolan och det känns riktigt skönt.
 
Även fast vi inte har några läxor i skolan så känner man alltid en sådan press. Och den här terminen som har varit har det verkligen hänt så mycket också först var det en massa skit snack i skolan och jag mådde dåligt och hade jätte mycket magkatarr och åt inte på en hel vecka min anorexia vecka som Alexandra kallade det för, sedan skulle det bli slagsmål, och bara någon vecka efter det började jag och en till att bråka med våran kompis som stod hos närmast och idag kan jag väl inte säga att det har blivit så mycket bättre men vi kan i alla fall prata med varandra okej det har blivit bra. Sen så blev man hotat och efter det var det en som dog och sen har det fortsatt så hela terminen. Även fast jag inte har försökt att brytt mig så mycket så tar det ändå en massa energi ifrån en. Men nu är allting bra! Skönt det.


Nu ska jag smörja in mina naglar i olja. Men ni får ha en fortsatt bra kväll!

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vi har däremot kommit varandra närmare de här året :) de är bra tycker jag :)

Puss på dej kompis :) <33

2008-06-16 @ 20:52:50
Postat av: Louise

Svar: Ja, det har vi faktiskt gjort! :D Det är kul!



Pussar och kramar/ Louise <333

2008-06-16 @ 21:23:23
URL: http://finalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0