Skolavslutning

Äntligen sommarlov då.
Känns både bra och dåligt. Bra för att det är skönt dåligt för att Håkan har slutat och nu blir det en ny mentor och en ny svenska lärare vill inte ha någon ny mentor och svenska lärare vill ha HÅKAN!


Skolavslutningen idag var fin lärarna sjöng meddans vi elever åt glass och jordgubbar. Inne i klassrummet sen fick vi betyg och rosor. Håkan sa även farväl och jag kände att tårarna brände under ögonlocken.


Efter det drog några från klassen in till Täby där vi åt lunch och sedan en glass. Om ett tag kommer några tjejer hem till mig. Så måste fortsätta städa nu.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Kattis

Åhh, gulle er. Jag städade undan till 2:orna skulle komma.

Men jag känner nu att jag fick kramar av er.

OCh jag ger er bamsekramar.

Samt att jag måste ju önska er glad sommar.

Men vi ses ju här på bloggen.

Kramisar

2008-06-12 @ 19:32:36
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0