Smoothie

Varje morgon nu när jag har gått till mitt sommar jobb har jag gjort smoothie. Det är så förbannat gott och man känner sig mättad länge.

Jag har gjort med hallon blåbär och hallon banan.


Louises recept:


Frysta eller färska hallon (känn av själv hur mycket du vill ha i)

En eller en eller en halv banan (gör jag till mig själv har jag bara en halv banan)

Vanilj yoghurt ( ha i efter behov jag gillar dock när det är lite som glass)

Apelsin juice (dock inte så mycket)

Häll i ett härligt glas, stoppa ner ett sugrör och en sked.

Drick och njut!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mums ! :D

Det där ska jag testa ! :D

2008-06-27 @ 13:25:14
Postat av: Louise

Svar: Det tycker jag att du ska göra! Det är jätte gott!!! :D

2008-06-27 @ 22:10:42
URL: http://finalouise.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0