Snygg Erik

God kväll!


Idag har jag vart ledig så då blev det picknick i stan med Marie, Emelie och Sofia. Men Emelie var inte där så länge men än då. Det var grymt många som tog studenten idag det var flak över allt med lyckliga ungdomar. Men vi hade mysigt + att vi såg SNYGG ERIK!


Nu har jag precis lagt över allt från min dator på ett USB minne. Måste lämna in datorn över sommaren, snyft. Men det blir säkert bra. För vem vill sitta vid datorn när det är sommar?


Det är så skönt för nu är det bara en vecka kvar till sommarlov. Men det ska ändå bli tråkigt för att Håkan lämnar oss. Håkan är min klass mentor och svenska lärare för er som inte vet. I sommar i alla fall ska jag jobba hos pappa, haha! Va på landet och så ska jag till Mallorca en vecka det sak bli riktigt skönt. Har velat komma bort från Sverige ett bra tag.


Men nu börjar klockan bli halvt mycket så ska fixa mig innan jag går och lägger mig i sängen och kollar på en film.
Sov gott nu alla! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0