Vart är det fina vädret?

God dag!

Vart är det fina vädret?

Har precis fixat mig, ska dra ner till Mikaela och Annika när mitt tåg går. Vi ska kolla på film, ta det lugnt och så, mysigt.
 

Ikväll ska vi storhandla in för midsommar och efter det ska pappa åka och kolla på fotboll med kompisar och Maria och Elin kommer hit tror jag.


Jag blir galen på tangentbordet det är helt.... Vet inte vad. Det hoppar fram och tillbaka radera text, kan börja skriva i en gammal mening, jag blir helt galen!


Nu ska jag fixa mitt hår. Ha en bra dag alla!
Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hur är det idag :)?

www.enlitentax.blogg.se

förresten har 2 tävlingar ,delta gärna :)

2008-06-18 @ 12:15:26
Postat av: - Paula

ja det är bara skitväder just nu :(

2008-06-18 @ 12:19:54
URL: http://pa0u.blogg.se/
Postat av: jayne

haft en bra dag???

Jag har inte mått så bra, men det är på bättringsväg.

2008-06-18 @ 19:32:14
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0