Ännu en gång säger jag...

Föra månaden skrev jag ett inlägg och det lät så här: När jag kom hem kollade jag på en film som mamma har köpt den var jätte bra. Det handlade om folk som miste dom som stod en nära så som vänner och sina nära och kära.


Så ta hand om dom ni har man vet aldrig om dom försvinner nästa dag! Ge era nära och kära några extra kramar varje dag och var snälla.


Ännu en gång säger jag va rädda om dom ni tycker om. Ni vet aldrig om det skulle hända något. Och man vill ju inte skiljas som ovänner? Så försök vara sams fast det inte är lätt alla gånger! Var rädd om dom som står er riktigt nära! Om dom ni älskar! Och berätta för era kompisar ibland hur mycket han/hon betyder för er. Istället för att slänga ut er massa skit som inte går att ånga sen!


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jensaan

Louise, glöm inte att du betyder väldigt mtk för mig.. det kanske inte alltid verkar så, men jag älskar dej ♥

2008-03-10 @ 21:32:48
URL: http://j3nsaan.blogg.se/
Postat av: Louise

Du betyder mycket för mig med Jenny! I love you!

2008-03-10 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0