Avundsjuk!

Hej äntligen lov!


Igår han jag inte skriva något. Jobbade i vår butik i skolan, efter det åkte jag, familjen och mormor och åt pizza. Inte jag då, jag tog hamburgare efter som jag har väldigt svårt att äta pizza och sen åkte vi och hämtade en undulat hos ett par kompisar som vi ska vara fågel vakt åt. Vi har ju också en undulat så nu är det ett jävla kvittrande här hemma.


Det var skit kul att jobba i BlomsterFina igår. Stod i kassan slog in blommor jag tycker verkligen att det är super roligt! Synd att den är öppen så sällan bara!

Idag har jag först varit på cosmonova med klassen vi såg dinosaurier. Och sen åkte vi till skolan för vi skulle ha svenska. När vi kom till skolan kändes det som att alla hade slutat för dagen. Och vi tjejer slöt en pakt om att vi skulle vara sura. Men det höll inte länge och vi blev jätte flummiga i stället. Så vi lekte en lek som Håkan kom på som han döpte till Håkan någonting verkan han eller vi verkade fatta vad det gick ut på till slut. HAHA men det var kul. Sen så fick vi sluta, och pappa kom och hämtade mig.

Föresten fick veta att min snälla florist lärare Sara ska åka utomland. Någon som kan gissa vart? Ledtråd: Louise älskar detta ställe! Jag tror ni vet vart det är hon ska åka. THAILAND! Hon ska åka till THAILAND! Jag är så avundsjuk. Men jag hoppas att hon verkligen får en trevlig resa och njuter av varje dag. När vi åkte hem från Thailand så grät jag och min lillebror. Men sen när vi landade på Arlanda så började tårarna rinna igen ner för mina kinder. Jag ville verkligen inte hem!

image234

Men nu ska jag dra. Ska åka hem till mormor.

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Annie

ja men hurru, hehe. visste du att jag kanske ska FLYTTA till Thailand i ett år? vad säger du nu då haha. pusspådej

2008-03-21 @ 16:11:22
URL: http://tregalnabrudar.blogg.se
Postat av: Louise

Va? Ska du? Fan vad skönt! Varför ska du det?
Puss

2008-03-22 @ 10:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0