Barn tycker och tänker

"Om man har flera älskarinnor får man passa sig så att inte den ena kommer oanmäld om man har besök av den andra" / Daniela, 8 år


"Säg inte att du älskar någon och sen ändrar dig. Kärlek är inte som att välja ut vilken film man vill se"

/ Nathalie, 7 år


"Älska istället för att gå till jobbet" / Dick, 7 år

"Glöm inte din frus namn.. Det ställer verkligen till det." / Erin, 8 år

"Det hänger inte alltid på hur du ser ut. Se på mig. Jag är stillig som bara den, och jag har inte hittat någon att gifta mig med" / Brian, 7 år


"Vråla för allt vad du an att du älskar honom eller henne... Och bry dig inte om att föräldrarna står alldeles bredvid" / Manuel, 8 år


" Jag ser på det så här: Att kyssas är kul om du tycker det, men det är fritt land och ingen borde tvingas till det." / Trey, 8 år


"Hur man vet att ett par är kära? Se efter om mannen har läppstift i ansiktet." / Sandra 7 år


"Kärlek är det viktigaste som finns i världen, men baseboll är ganska kul också." / Greg 8 år
 

"Säg att hon var vacker, även om hon ser ut som en lastbill" / Rick, 5 år


image232



"Kärleken hittar dig, även om du försöker gömma di. Jag har gömt mig ända sen jag var fem, men flickorna hittar mig hela tiden." Dave, 8 år


"Det är bättre för tjejer att vara singel än vad det är för killar. Killar behöver någon som plockar upp efter dem." / Anna, 7 år


"På den första träffen ljuger de bara för varandra, och det brukar vanligtvis få dem så intresserade att det blir en andra träff." / Ola, 7 år


"Kyss aldrig någon i närheten av andra. Det är väldigt pinsamt om någon skulle se dig... Om ingen tittar skulle jag nog kunna pröva på det med en snygg kille, men bara några timmar." / Olivia, 6 år

/ Taget från Frida tidningen Nr 6 2008


Kommentarer
Postat av: anna

Kolla in :D

2008-03-19 @ 18:44:10
URL: http://lafresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0