Beroende eller vad?

Hej!


 

Har precis städat klart rummet. Så nu är det fint här inne igen. Men det tar nog bara två dagar så är det stökigt igen. För att jag lägger massa kläder på stolen och papper på skrivbordet.


 

NU är det bara två dagar kvar till lov! Jippi!

Imorgon har jag floristteknik hela dagen plus att vi har BlomsterFina öppet från 15:00-19:00 det ska bli kul!

Imorse när jag vaknade var det snö ute! Vill inte ha snö. Vill att det ska vara soligt och varmt. Usch!


Igår när jag åkte till tåget satt jag och läste den tråkiga tidningen Metro som vanligt, den är verkligen inte så bra men i alla fall så hade dom en annons på Bangtao Sunwing Resort och Spa, så jag sken upp som en sol. Rev ut annonsen och satt den i min fina almanacka som baksida på den. Haha! Beroende eller vad?


image230


Någon annan som har varit på den här underbara platsen?


Men ska fixa lite nu! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0