Börjar med en sång!

Tjabba Tjena Hallå vi säger så Tjabba Tjena Hallå vi säger så Tjabba Tjena Hallå, Tjabba Tjena Hallå!


Hej! Haha


Idag har jag varit i Täby med Mikaela. Jag har köpt en present till hennes lillasyster och Mikaela köpte jeans och ett par skor. Vi träffade kornflaks tuppen också han gick ut och delade ut flingor så vi fick två små packet var. Snäll tupp där alltså! Sen åkte vi hem till Mikaela och åt tårta och frack te. Det var gott! Sen kollade vi massa på tv. Sen så lämnade vi av Mikaela hos John när jag åkte hem.

image253


Har precis ätit. Och nu kollar dom övriga på tv här hemma och jag sitter och lyssnar. Ludde som vi var i Thailand med är här också. Han ska sova över här hon min kära lillebror.
 

Idag var det sista lov dagen också. Typiskt! Bara helgen kvar då.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0