Bra låt!

Hej! Skönt med lördag! Men vart är vår vädret? Det skulle ju bli vår i helgen!


Sitter och målar naglarna med fransk manikyr. Det blir så fint så. Men vill ha nagelförlängning. Ska skaffa det tror jag.


image259
Dagens låt idag är: Fields of gold med Eva Cassidy.

Den låten var med i Andra Avenyn i onsdags när Liv var hemma hos Andreas. Beroende som man är har man koll på avsnitten känner jag. Haha! Det är som en drog.


Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Men ska bort på middag sen ikväll. Trevligt, trevligt.


Så var det skola om två dagar då. Usch! Nej, ska inte skriva något om det. Ska njuta av lördag och söndag.


Nu ska jag fortsätta måla mina naglar. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Isabella/Abby

hejsan!
jag har slutat på kören :/ blev för mkt med skolan o så.. känner igen mig med magkatarrgrejen. Usch!
Tänkte kanske fortsätta på kören nästa termin, får se. Det beror helt på vilket gymnasium jag kommer in på.
Kram

2008-03-29 @ 16:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0