Dagens tips!

Hej och God morgon!


Nu har jag engelska inte kul alls! Orkar inte har ingen lust! Men jag ska försöka jobba lite snart!

Men den här veckan är rätt skön. Idag är det den värsta dagen då jag har engelska och sen har jag datakunskap inte så värst kul! Imorgon har jag gympa och spanska inte så kul det heller. Men på onsdag har jag floristteknik hela dagen det ska bli jätte kul. Och på kvällen har vi våran butik BlomsterFina öppen från 15-19. På torsdag ska jag till cosmonova och sen har jag svenska tror jag.  Sen är det lov! Skönt!


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Träna kanske får se. Men jag tränade igår så jag har faktiskt träningsverk i magen och i armarna.


Dagens tips: Sluta ljug! Hihi...

image211


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0