Ensam på spanskan?

Hej.


Idag har jag vart i skolan och som jag skrev tidigare idag i bloggen så är måndagar inte min favorit dag precis. Fick veta att Therese har åkt hem lite tidigare i veckan för att hon har vart sjuk en längre tid, det betyder bara en sak för mig, ENSAM PÅ SPANSKAN IMORGON. Åh nej. I vår skola är det många som kommer från Norrland och andra platser runt om i Sverige. Så många har flyttat in hos en familj här i Stockholm. Och det har Therese gjort så nu har hon allts åkt hem till sitt riktiga hem.

image228


Efter skolan idag var jag med Jenny och Sandra var med ett litet tag. Vi gick runt Täby lite. Sen när Sandra åkte hem köpte jag och Jenny glass. Hon som sålde glassen var jätte strulig. Där efter slutade mamma och sen kom pappa och hämtade hos.


Nu är jag hemma har precis pratat med min ÄLSKLING ALEXANDRA i telefon.


Nu ska jag sätta mig framför tvn och kolla på mitt favorit program Andra Avenyn.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0